מרכז ידע

ייעוץ ניהולי

ייעוץ ניהולי- הנוף העסקי בכל הענפים בעולם משתנה באורח קבע, מונע על ידי חילופי דורות, שינויים בכלכלה המקומית והעולמית וחדשנות משבשת טכנולוגית ועסקית.
קצב השינויים הגבוה המאפיין את העשור האחרון מאתגר מנהלי חברות רבים, גם את המנוסים ביותר, שכן אלו נדרשים לקבל החלטות משמעותיות בטווחי זמן קצרים, לעיתים בתנאי חוסר וודאות תוך התמודדות עם אתגרים ארגוניים ועסקיים לא מוכרים.

על מנת להבטיח את הובלת הארגון לצמיחה, מנהלים נדרשים לבחון את המציאות המשתנה בדחיפות גבוהה יותר ולמצוא פתרונות אשר לעיתים נמצאים מחוץ לתחומי ופעילויות הליבה ולשיטות העבודה הרגילות של הארגון.
אתגר לא פשוט בפני עצמו, בייחוד עקב המשאבים הרבים הנדרשים וההסטה מהתעסקות בפעילויות השגרה.

לאורך השנים אנחנו בהד-און נפגשים עם בעלי ומנהלי חברות רבים המגיעים אלינו על מנת שנסייע להם להתמודד עם אתגרים ודילמות משמעותיות ביותר ולסייע להם לקבל את החלטות חשובות ביותר – ייעוץ ניהולי הוא לרוב הצעד הראשון שאנו מציעים להם בדרכם למחוזות חדשים.

ייעוץ ניהולי ייעוץ ניהולי

ייעוץ ניהולי הינה פרקטיקה של סיוע לארגונים המתבצע באמצעות ליווי ישיר של מנהלים הממוקד בשיפור ביצועי הארגון ובקידום צמיחה.

הייעוץ הניהולי מתמקד באבחון מעמיק של האתגרים הניהוליים והעסקיים, מתן כלים מעשיים לפתרון בעיות וסיוע במציאת דרכים חדשות וטובות יותר לביצוע מהלכים.
כתוצאה מחשיפת יועצי חברות הייעוץ לאתגרים ודילמות ניהוליות ועסקיות שונות, צוות הייעוץ הבוחן את המצב מנקודת מבט אובייקטיבית, מעצים את המנהלים ומעשיר אותם בידע וניסיון נוסף הרלוונטי למנהל ולתעשייה בה הוא פועל.
על בסיס הידע הנצבר, חלק מחברות הייעוץ מפתחות מתודולוגיות או מסגרות עבודה ייחודיות המייעלות את תהליך הייעוץ הניהולי ומאפשרות למנהלים ללמוד תובנות משמעותיות ולהשיג הישגים בטווח זמן קצר, אשר קשה להאמין שהיו מושגים בעבודה עצמית.

לייעוץ הניהולי ערך כפול עבור מנהלים. ייעוץ ניהולי תורם תרומה משמעותית לחברה ויחד עם זאת מסייע למנהלים להתפתח ברמה האישית והמקצועית, באמצעות מתן כלים אשר ישמשו אותם לאורך הקריירה שלהם.

לחברת הד-און ניסיון של מעל 20 שנה ביעוץ ניהולי ובהובלת תהליכי תכנון, יישום והטמעת אסטרטגיה עבור לקוחות עסקיים בענפים שונים בשוק הישראלי. במהלך השנים סייעה הד-און למנהלי ארגונים רבים להתמודד בהצלחה במעבר משלב התכנון האסטרטגי לשלב היישום באופן אפקטיבי אשר תרם ליצירת מיקוד עסקי ומתווה פעולה ברור להנהלת החברה, סייע בחיזוק מיצוב החברה מול השוק, להגברת המודעות של קהלי היעד לסל המוצרים, השירותים והפתרונות ובא לידי ביטוי בגידול משמעותי בהכנסות החברה.

צרו איתנו קשר במספר: 03-6165757

היועץ כשותף

בימים אלו אנו עדים לכך כי מנהלים רבים בוחרים להסתייע בייעוץ ניהולי מתוך הבנה כי גורם אובייקטיבי – נטול אינטרסים ובעל מומחיות, תורם להעצמתם כאנשי…

קרא/י עוד »

ייעוץ ניהולי

ייעוץ ניהולי- הנוף העסקי בכל הענפים בעולם משתנה באורח קבע, מונע על ידי חילופי דורות, שינויים בכלכלה המקומית והעולמית וחדשנות משבשת טכנולוגית ועסקית. קצב השינויים…

קרא/י עוד »