השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

אסטרטגיה תאגידית

לבניית האסטרטגיה התאגידית חשיבות מכרעת במאמצי הצמיחה של הארגון ובביסוס מעמדו בשוק בו הוא פועל. האסטרטגיה התאגידית שמגבשים יועצי הד-און עבור הלקוחות מייצרת זהות מגובשת ומובחנת של הארגון ומטרותיו ומסמנת בצורה ברורה את כיווני ההתפתחות הרצויים ודרכי הפעולה הנדרשות.

תהליך גיבוש האסטרטגיה התאגידית מתבסס על:

  • הגדרת חזון, ערכים ויעדים אסטרטגים עיקריים – ניסוח ברור של מטרות העל ותפיסת הפעילות של הארגון.
  • זיהוי לקוחות ומוצרים אסטרטגיים – הגדרה מדויקת של מגזרי השוק, הלקוחות העיקריים וקווי המוצרים והשירותים בהם ימקד הארגון את עיקר המאמצים.
  • גיבוש דרכי פעולה אסטרטגיות – בחירת הדרכים בהן יפעל הארגון על מנת לממש את האסטרטגיה.
  • בניית תכניות עבודה ריאליות ומפורטות ליישום האסטרטגיה.

שירותים נוספים

ליווי מערכי שיווק ומכירה

מערך המכירות הנו אחד המוקדים המשמעותיים ביותר ליישום האסטרטגיה השיווקית של הארגון. השילוב של אסטרטגיה שיווקית מדויקת, צוות מכירות יעיל ומיומן, פעילות בערוצי שיווק והפצה...

שיתופי פעולה בינלאומיים

פיתוח הפעילות בשווקים הבינלאומיים מהווה מנוף משמעותי לצמיחה עבור ארגונים רבים. התפיסות האסטרטגיות המתקדמות בעולם מצדדות ביצירת מערכות מתקדמות של שיתופי פעולה אסטרטגיים ארוכי טווח...

RETAIL COMPETITIVE EDGE

האתגר העסקי המרכזי בסביבה הקמעונאית התחרותית, כיום, הוא יצירת העדפה ונאמנות אצל הלקוחות לעומת המתחרים. וזאת כאשר הלקוחות הופכים בררנים יותר, מחושבים ומתוחכמים, והזירה התחרותית נעשית...

שיווק וקידום עסקים באינטרנט